Celkem 0 Kč

Nápověda

Mr. Joe Alex - Zákaznický servis

Často kladené dotazy

Kdy dostanu zboží?

Veškeré nabízené zboží je skladem a expedujeme ho nejpozději druhý pracovní den od objednání. V případě objednávky v pracovní den do 12:00 expedujeme tentýž den a  zboží Vám bude doručeno následující pracovní den. V případě osobního odběru Vám po automatickém potvrzení objednávky přijde ještě jeden email s informací o reálné rezervaci zboží na dané prodejně.

Je možné vyměnit zboží?

Pokud Vám nesedí zvolená velikost, rádi Vám ji vyměníme.

1. vytvořte si prosím novou objednávku s Vaší požadovanou velikostí

2. do poznámky nám napište, že se jedná o výměnu velikosti

3. původní zboží nám v souladu s obchodními podmínkami zašlete (ne na dobírku) na adresu:

 

Jaakmile obdržíme od Vás vrácené zboží, odešleme Vám okamžitě Vaší novou objednávku.

Pokud nechcete čekat, napište nám do poznámky, že chcete odeslat novou objednávku na dobírku. My Vám po obdržení původní velikosti, vrátíme peníze zpět na Váš bankovní účet, který uvedete.

Může se stát, že již velikost, která by Vám vyhovovala v nabídce nemáme. V tomto případě nám sdělte bankovní účet, na který chcete poslat peníze.

Jak vrátím zboží?

Pokud Vám zboží nevyhovuje, můžete nám ho do 14 30 dnů vrátit. Zboží musí být nenošené, nepoškozené s neodtrženými původními visačkami a v neponičeném původním obalu.

Zboží stačí zaslat doporučeným balíkem (ne na dobírku) na naši adresu:

     TiP,s.r.o – eshop  

     Jindrova 58/1389

     155 00 Praha 13

Kolik stojí poštovné a poplatky?

Zboží zasíláme prostřednictvím České pošty nebo přepravní službou PPL.

Náklady na dopravu na adresu určení po ČR hradí prodávající.

Náklady na dopravu na adresu určení po SR použijte prosím www.joealex.sk

Rady při výběru obuvi

Jak zvolit správnou velikost obuvi

Doporučujeme obkreslit si chodidlo na papír, změřit jeho délku v milimetrech a následně v tabulce najít odpovídající velikost.

Pokud vybíráte uzavřenou obuv, obkreslete nohu i s ponožkou. Pokud vybíráte zimní obuv, obkreslete nohu i se zimní ponožkou. Následně změřte nohu od paty až k palci.

K naměřené délce přičtete 5-10 mm k volnému pohybu prstů při chůzi.

Pokud si nebudete jisti s výběrem velikosti, napište nám do poznámky velikost Vašeho chodidla v mm a my Vám přeměříme vybranou obuv a upřesníme velikost.

Velikost obuvi

Pro udávání velikostí obuvi  se používá číslo velikosti obuvi. Jedná se o zcela specifický číselný systém, který navíc není mezinárodně zcela sjednocen.

Prakticky existuji celkem čtyři různé systémy značení velikosti bot:

Anglický systém

anglický systém palcový - odstupňování po 1/3 palce = 8,467 mm s tím, že zvlášť jsou číslovány boty dětské a boty pro dospělé

dětské boty od 4 (10,16 cm) do 8½ palců (21,59 cm) mají čísla 0 až 13½. Velikost bot se vypočítá jako délka stélky v palcích x3-12 (tedy bota s čtyřpalcovou stélkou bude mít označení 0).

od délky 8⅔ palce (tedy od 22,01 cm) začíná nové číslování bot pro dospělé od čísla 1 až do 13. Výpočet velikosti se provádí stejně jako u dětských velikostí, pouze se na závěr odečte 25 namísto 12.

Tento systém udává délku boty, respektive vnitřní stélky. Označuje se písmeny UK a používá se především v Británii a Irsku.

Francouský systém

francouzský systém je odstupňován po 2/3 cm, tj. 6,66 mm. Velikost bot se vypočítá jako délka stélky v centimetrech x 3/2. Další možností je připočítat k délce chodidla 1,5-2 cm a teprve pak vynásobit 3/2.

Tento systém udává délku boty, respektive vnitřní stélky. Označuje se písmeny EU a používá se ve většině evropských zemí a v Hong Kongu.

Metrický systém

metrický systém centimetrový - udává délku boty, respektive vnitřní stélky

metrický systém milimetrový (mondopoint) - udává délku chodidla

Základním hlediskem pro určení délky obuvi je přímá délka chodidla v milimetrech. Stupňování je po 5 mm (půlčíslo) a po 10 mm (celé číslo)

Výměna velikosti 

Výměna velikosti

Pokud Vám nesedí zvolená velikost, rádi Vám ji vyměníme.

1. vytvořte si prosím novou objednávku s Vaší požadovanou velikostí.

2. do poznámky nám napište, že se jedná o výměnu velikosti.

3. původní zboží nám v souladu s obchodními podmínkami zašlete (ne na dobírku) na adresu:

     TiP,s.r.o – eshop  

     Jindrova 58/1389

     155 00 Praha 13

Jakmile obdržíme od Vás vrácené zboží, odešleme Vám okamžitě Vaší novou objednávku.

Pokud nechcete čekat, napište nám do poznámky, že chcete odeslat novou objednávku na dobírku. My Vám po obdržení původní velikosti, vrátíme peníze zpět na Váš bankovní účet, který uvedete.

Může se stát, že již velikost, která by Vám vyhovovala již v nabídce nemáme. V tomto případě nám sdělte bankovní účet, na který chcete poslat peníze.

Vrácení zboží

Pokud Vám zboží nevyhovuje, můžete nám ho do 14 30 dnů vrátit. Zboží musí být nenošené, nepoškozené s neodtrženými původními visačkami a v neponičeném původním obalu.

Zboží stačí zaslat doporučeným balíkem (ne na dobírku) na naši adresu:

TiP,s.r.o – eshop  

Jindrova 58/1389

155 00 Praha 13

Odstoupení by mělo být písemné. Stačí, pokud do balíčku přiložíte jednoduchý dopis, kde uvedete, že odstupujete od smlouvy, uvedete číslo objednávky a datum nákupu. Nezapomeňte nám sdělit číslo účtu, na které Vám zašleme peníze za zboží zpět. 

Doprava a poštovné

Doprava

Zboží zasíláme prostřednictvím České pošty nebo přepravní službou PPL.

Náklady na dopravu na adresu určení po ČR hradí prodávající.

Náklady na dopravu na adresu určení po SR - použijte prosím www.joealex.sk

Způsob platby

Platba dobírkou

  • Při zaslání Českou poštou nebo PPL můžete zvolit platbu dobírkou.
  • Za zásilku zaplatíte hotově při převzetí přímo doručovateli.

Osobní odběr

Naše společnost provozuje 8 kamenných obchodů a umožnuje vyzvednutí zboží na těchto prodejnách. Po automatickém potvrzení objednávky obdržíte ještě jeden email s informací o reálné rezervaci zboží na dané prodejně. Rezervace je platná 7 dní od potvrzení objednávky.

Adresy kamenných obchodů Joe Alex:

 

Praha 2          Jugoslávská 25/651

pondělí - pátek   9:00 - 19:00      sobota   09:00 - 12:00      

Tel.: +420 737 282 671
E-mail: 26@joealex.cz

Na prodejně lze zaplatit zboží platební kartou.

Praha 2          Tylovo náměstí 688/6

pondělí - pátek   9:00 - 19:00      sobota   09:00 - 12:00      

Tel.: +420 734 756 443
E-mail: 13@joealex.cz

Na prodejně lze zaplatit zboží platební kartou.

Praha 3          Vinohradská 68/76

pondělí - pátek   9:00 - 19:00      sobota   09:00 - 12:00      

Tel.: +420 737 282 675
E-mail: 25@joealex.cz

Na prodejně lze zaplatit zboží platební kartou.

Praha 5          Štefánikova 37/296

pondělí - pátek   9:00 - 19:00      sobota   09:00 - 12:00      

Tel.: +420 737 282 672
E-mail: 14@joealex.cz

Na prodejně lze zaplatit zboží platební kartou.

 

Praha 6          Dejvická 31/342    

pondělí - pátek   9:00 - 19:00      sobota   09:00 - 12:00      

Tel.: +420 736 485 845
E-mail: 28@joealex.cz

Na prodejně lze zaplatit zboží platební kartou.     

Praha 8          Zenklova 22/340

pondělí - pátek   9:00 - 18:30      sobota   09:00 - 12:00      

Tel.: +420 737 252 104
E-mail: 11@joealex.cz

Na prodejně lze zaplatit zboží platební kartou.  

Liberec          Pražská 22/37

pondělí - pátek   9:00 - 18:00      sobota   09:00 - 12:00      

Tel.: +420 737 282 673
E-mail: 15@joealex.cz

Na prodejně lze zaplatit zboží platební kartou.  

 

Obchodní podmínky

Obchodní podmínky

Tyto obchodní podmínky platí pro nákup v internetovém obchodě www.joealex.cz. Podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího (provozovatel, dodavatel) a kupujícího (zákazník, spotřebitel). Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky. Je-li smluvní stranou spotřebitel, řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami občanským zákoníkem (č. 89/2012 Sb.) a zákonem o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.). Je-li smluvní stranou podnikatel, řídí se vztahy, které neupravují tyto obchodní podmínky a které se vztahují na podnikatele, obchodním zákoníkem, č. 513/1991 Sb., vše ve znění novel. 

Nedílnou součástí obchodních podmínek je Reklamační řád.

Vymezení pojmů

Prodávající je obchodní společnost TiP,s.r.o., se sídlem Praha 5, Jindrova 58/1389, PSČ 155 00; IČ: 25678001, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C., vložka 60446.,

Zákazníkem našeho internetového obchodu je kupující. Vzhledem k platné právní úpravě se rozlišuje kupující, který je spotřebitelem a kupující, který spotřebitelem není.

Kupující spotřebitel nebo jen spotřebitel je každý člověk, který mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání uzavírá smlouvu s podnikatelem nebo s ním jinak jedná.

Kupující, který není spotřebitel, je podnikatel. Za podnikatele se považuje také každá osoba, která uzavírá smlouvy související s vlastní obchodní, výrobní nebo obdobnou činností či při samostatném výkonu svého povolání, popřípadě osoba, která jedná jménem nebo na účet podnikatele

 

Kupní smlouva

Je-li kupujícím spotřebitel, návrhem k uzavření kupní smlouvy (nabídkou) je umístění nabízeného zboží prodávajícím na stránky, kupní smlouva vzniká odesláním objednávky kupujícím –spotřebitelem a přijetím objednávky prodávajícím. Toto přijetí prodávající neprodleně potvrdí kupujícímu informativním e-mailem na zadaný e-mail, na vznik smlouvy však toto potvrzení nemá vliv. Vzniklou smlouvu (včetně dohodnuté ceny) lze měnit nebo rušit pouze na základě dohody stran nebo na základě zákonných důvodů.

Před zasláním objednávky prodávajícímu je kupujícímu umožněno zkontrolovat a měnit údaje, které do objednávky kupující vložil, a to i s ohledem na možnost kupujícího zjišťovat a opravovat chyby vzniklé při zadávání dat do objednávky.

Není-li kupujícím spotřebitel, návrhem na uzavření kupní smlouvy je odeslaná objednávka zboží kupujícím a samotná kupní smlouva je uzavřena momentem doručení závazného souhlasu prodávajícího kupujícímu s tímto jeho návrhem.

Uzavřením kupní smlouvy kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami, včetně reklamačního řádu, a že s nimi souhlasí. Na tyto obchodní podmínky a reklamační řád je kupující dostatečným způsobem před vlastním uskutečněním objednávky upozorněn a má možnost se s nimi seznámit.

Běh lhůty pro vyřízení reklamací je pozastaven v případě, že prodávající neobdržel veškeré podklady potřebné pro vyřízení reklamace (části zboží, jiných podkladů apod.). Prodávající je povinen si vyžádat doplnění podkladů od kupujícího v nejkratší možné době. Lhůta je od tohoto data pozastavena až do dodání vyžádaných podkladů kupujícím.

 

Ochrana osobních údajů

Informace o zákaznících jsou uchovávány v souladu s platnými zákony České republiky, zejména se zákonem o ochraně osobních údajů č. 101/2000 Sb. ve znění pozdějších dodatků a předpisů. Kupující uzavřením smlouvy souhlasí se zpracováním a shromažďováním svých osobních údajů v databázi prodávajícího po úspěšném splnění smlouvy a to až do doby jeho písemného vyjádření nesouhlasu s tímto zpracováním.

Kupující má právo přístupu ke svým osobním údajům, právo na jejich opravu včetně dalších zákonných práv k těmto údajům. Osobní údaje je možno na základě písemné žádosti zákazníka odstranit z databáze. Osobní údaje zákazníků jsou plně zabezpečeny proti zneužití. Osobní údaje zákazníků dodavatel nepředává žádné další osobě. Výjimku představují externí dopravci, kterým jsou osobní údaje zákazníků předávány v minimálním rozsahu, který je nutný pro doručení zboží.

Jednotlivé smlouvy jsou po svém uzavření provozovatelem archivovány, a to ve formě elektronické a jsou přístupné pouze provozovateli obchodu.

 

Náklady na použití komunikačních prostředků na dálku

Kupující souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní smlouvy. Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí kupující sám.

Dodací podmínky pro ČR a SR

Dodávky předmětu plnění budou dle dostupnosti produktů a provozních možností prodávajícího realizovány v co nejkratším termínu. Místo odběru je stanoveno na základě objednávky kupujícího. Za splnění dodávky se považuje dodání předmětu na uvedenou adresu. Dopravu na adresu určení zajišťuje prodávající. Zásilka se zbožím standardně obsahuje daňový doklad (fakturu), návod na používání výrobku v českém jazyce.

Náklady na dopravu na adresu určení po ČR hradí prodávající.

Náklady na dopravu na adresu určení po SR použijte prosím www.joealex.sk

Právo Spotřebitele odstoupit od smlouvy

Pokud je kupní smlouva uzavřena pomocí prostředků komunikace na dálku (v internetovém obchodě), má spotřebitel v souladu s §829 odst. 1 občanského zákoníku právo bez udání důvodu odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží. Odstoupení od kupní smlouvy musí být prodávajícímu odesláno ve lhůtě uvedené v přechozí větě.

V případě, že si spotřebitel přeje dle předchozího odstavce odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14 dnů, kontaktuje prodávajícího a nejlépe písemně uvede, že odstupuje od smlouvy ideálně s uvedením čísla objednávky, data nákupu a čísla účtu pro vrácení peněz. Odstoupení od kupní smlouvy může spotřebitel zasílat na adresu elektronické pošty prodávajícího zakaznicky.servis@joealex.cz

 

V případě, že kupující dle přechozích odstavců odstoupí od smlouvy, vrátí prodávající peněžní prostředky přijaté od kupujícího do 14 dnů od odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, a to stejným způsobem, jakým je prodávající od kupujícího přijal, pokud kupující neurčí jinak. Prodávající je taktéž oprávněn vrátit plnění poskytnuté kupujícím již při vrácení zboží kupujícím či jiným způsobem, pokud s tím kupující bude souhlasit a nevzniknou tím kupujícímu další náklady. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než mu kupující zboží vrátí.

Ustanovení zákona o odstoupení od smlouvy ve lhůtě 14 dnů však nelze chápat jako možnost bezplatného zapůjčení zboží. Spotřebitel v případě využití práva na odstoupení od smlouvy do 14 dní od převzetí plnění, musí prodávajícímu do 14 dnů od odstoupení od smlouvy vydat vše, co na základě kupní smlouvy získal a v takovém stavu v jakém získal. Zboží musí být tedy zejména nenošené, nepoškozené, s neodtrženými původními visačkami a v neponičeném původním obalu.

Zboží stačí zaslat doporučeným balíkem (ne na dobírku) na naši adresu:

 TiP,s.r.o – eshop  

Jindrova 58/1389

155 00 Praha 13

Závěrečná ustanovení

Vyřizování stížností spotřebitelů zajišťuje prodávající prostřednictvím elektronické adresy zakaznicky.servis@joealex.cz Informaci o vyřízení stížnosti kupujícího zašle prodávající na elektronickou adresu kupujícího.

Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.

Tyto obchodní podmínky platí ve znění uvedeném na internetových stránkách prodávajícího, v den uzavření kupní smlouvy. Objednávka spotřebitele je po svém potvrzením jako uzavřená smlouva mezi kupujícím a prodávajícím archivována za účelem jejího splnění a další evidence a její stav je přístupný kupujícímu. Nákupem zákazník souhlasí se zasíláním obchodních sdělení.

Tyto obchodní podmínky spotřebiteli umožňují jejich archivaci a reprodukci. Momentem uzavření kupní smlouvy kupující přijímá veškerá ustanovení obchodních podmínek ve znění platném v den odeslání objednávky včetně ceny objednaného zboží uvedenou v potvrzené objednávce, nebylo-li v konkrétním případě prokazatelně dohodnuto jinak.

Tyto podmínky nabývají účinnosti dne 1. října 2014.

Reklamační řád

Odpovědnost za vady zboží 

Kupující je před prvním použitím povinen prostudovat záruční podmínky včetně českého návodu na užívání výrobku a následně se těmito informacemi důsledně řídit, v opačném případě se vystavuje nebezpečí, že svým nesprávným užíváním věc poškodí a nebude moci vzniklou vadu uplatnit v rámci svého práva plynoucího z odpovědnosti za vadu. Záruční doba začíná běžet převzetím věci kupujícím.


Není-li kupující spotřebitel, je povinen prohlédnout zboží bezprostředně při jeho převzetí. Pokud je zjištěno poškození, vyhotoví se záznam o poškození a prodávající je povinen poskytnout přiměřenou slevu z dodávky nebo dodat jiný bezvadný výrobek. Pozdější reklamace mechanického poškození výrobku již není možné uznat. Spotřebitel by ve vlastním zájmu měl tyto kroky učinit také, vyhne se tak pozdějším problémům plynoucích z odpovědnosti za vady, které vznikly v důsledku přepravy (mechanické poškození), kdy se bude při případné reklamaci vycházet ze skutečnosti, že bez výhrad přijal doručené zboží.

Záruční práva 

Při prodeji spotřebního zboží je zákonná odpovědnost za vady 24 měsíců, může však být prohlášením v záručním listě stanovená delší. V případě prodloužené (smluvní) zákonné odpovědnosti za vady prodávající v záručním listě určí podmínky a rozsah prodloužené záruky. Zákonná odpovědnost za vady se nevztahuje na běžné opotřebení věci (nebo jejích dílů) způsobené používáním. Kratší životnost výrobku nelze tedy považovat za vadu a nejde ani reklamovat. Na žádost spotřebitele je prodávající povinen poskytnout záruku písemnou formou (záruční list). Pokud je poskytována delší než zákonná záruka, prodávající určí podmínky a rozsah prodloužení záruky formou prohlášení v záručním listě.

Spotřebitel při uplatnění záruky má:

jde-li o vadu odstranitelnou, právo na bezplatné, řádné a včasné odstranění vady, právo na výměnu vadného zboží nebo vadné součásti, není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné, a není-li takový postup možný, právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo odstoupit od kupní smlouvy

jde-li o vadu neodstranitelnou bránící řádnému užívání zboží, právo na výměnu vadného zboží nebo odstoupit od kupní smlouvy

jde-li o vady odstranitelné vyskytující se ve větším počtu nebo opakovaně a bránící řádnému užívání zboží, právo na výměnu vadného zboží nebo odstoupit od kupní smlouvy

jde-li o jiné vady neodstranitelné a nepožaduje-li výměnu věci, právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo odstoupit od kupní smlouvy

Záruční doba všem osobám, používajícím výrobek pro účel podnikání s tímto výrobkem, není stanovena Občanským zákoníkem a stanovuje ji konkrétní dovozce či výrobce.

Rozpor s kupní smlouvou

Pokud se vada projeví v prvních 6 měsících od převzetí plnění, považuje se za vadu, která existovala již v době převzetí věci, pokud se neprokáže opak či to neodporuje povaze věci. V případě, že věc při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou (tzv. rozpor s kupní smlouvou), má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou; není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil. Rozpor s kupní smlouvou, který se projeví během šesti měsíců ode dne převzetí věci, se považuje za rozpor existující již při jejím převzetí, pokud to neodporuje povaze věci nebo pokud se neprokáže opak. V případě rozporu zboží se smlouvou má spotřebitel nárok na tzv. zjednání nápravy a to:

  • bezplatným uvedením spotřebního zboží do stavu odpovídajícího smlouvě prostřednictvím opravy
  • přiměřeným snížením kupní ceny
  • náhradním dodáním zboží
  • odstoupením od smlouvy

 

Dodatky

Spotřebitel může požadovat u prodávajícího bezplatnou opravu nebo bezplatné náhradní dodání spotřebního zboží. Pokud volbu spotřebitele nebude možné splnit, může požadovat přiměřenou slevu nebo od smlouvy odstoupit. Reklamace bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 kalendářních dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne jinak. Po uplynutí této lhůty má spotřebitel stejná práva, jako by se jednalo o vadu, kterou nelze odstranit. Práva z odpovědnosti za vady se uplatňují u prodávajícího, u kterého byla věc zakoupena. Je-li však v záručním listě uveden jiný podnikatel určený k opravě, který je v místě prodávajícího nebo v místě pro kupujícího bližším, může kupující uplatnit právo na opravu u podnikatele určeného k provedení záruční opravy.

Provozovatel

Tip, s.r.o.

Provozovatel je obchodní společnost TiP,s.r.o., se sídlem Praha 5, Jindrova 58/1389, PSČ 155 00; IČ: 25678001, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C., vložka 60446.,

zákaznický servis:

zakaznicky.servis@joealex.cz 

tel.: 720 028 257

Věrnostní program

Pravidla

Jako poděkování nabízíme našim zákazníků věrnostní program, kde lze za nasbírané body získat dárkový poukaz v hodnotě 500,-Kč.

Při nákupu zboží jsou zákazníkovi připsány na jeho účet body v poměru 1 bod = 1 Kč. Pro načítání bodů je potřeba, aby zákazník byl registrován v našem věrnostním programu. Tuto registraci uskuteční zákazník na prodejně vyplněním dotazníku. Body jsou mu připsány již za první nákup. 

V druhém případě, pokud se jedná o nákup přes e-shop, musí být zákazník registrován. Tím se automaticky zapojuje do věrnostního programu. 

Pokud zákazník nakupuje v prodejně i v eshopu, je potřeba použít stejnou registrační emailovou adresu. Po té mu budou body automaticky přičteny.

Stav bodů je možné sledovat v sekci můj účet na stránce www.joealex.cz po přihlášení.

Pokud zákazník vrátí zboží, budou mu body automaticky odečteny z jeho účtu.

Při dosažení 5.000 bodů za posledních 12 měsíců po sobě jdoucích, Vám bude na adresu odeslán voucher v hodnotě 500,- Kč, který můžete uplatnit na našich prodejnách nebo v našem e-shopu. 

Body nelze směnit za peníze a jsou nepřenosné.

Provozovatel si vyhrazuje právo kdykoli změnit strukturu programu, případně ho zrušit.

V případě nejasností prosím volejte 720 028 257.

 

Souhlas

Přistoupením k pravidlům věrnostního programu JoeAlex udělujete souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů společností TiP,s.r.o. jako správci, v souladu s § 5 zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů, a to na dobu Vašeho členství ve věrnostním programu JoeAlex, aby zpracovával Vaše osobní údaje v rozsahu jméno, příjmení, datum narození, adresa, e-mail a telefonní číslo pro své marketingové účely, k optimalizaci své nabídky a pro použití v rámci věrnostního programu JoeAlex, jakož i pro zasílání obchodních sdělení prostřednictvím elektronických prostředků dle zákona č. 480/2004 Sb. Takto získané údaje nebudou předány třetí osobě.

 Joe Alex – nakupujte obuv online

Naším posláním je vytvořit on-line útočiště pro milovníky obuvi, přinášíme vám ty nejlepší mezinárodní značky a máme všechny nejnovější módní styly. Dopřejte si vysoké podpatky nebo vzdušnou obuv na pláž. Chcete něco extra zvláštního? Dopřejte si naši novou kolekci obuvi na klínku nebo kožené balerínky. Pokud hledáte styl a zároveň pohodlí, nemůžete vynechat naší novou kolekci kotníkové obuvi. Módní obuv dámská a pánská. Můžete si být jisti, že najdete přesně to, co potřebujete, protože máme obuv pro každého! V současné době nabízíme širokou škálu materiálů a kvalitních kůží. V Joe Alex věříme, že vaše zkušenosti s online nákupem by měly být co nejpříjemnější. Nakupování na našem e-shopu je jednoduché a zvládne ho opravdu každý. Nabízíme dodávkovou službu, velmi snadno můžete vrátit zboží, které Vám nebude sedět. V případě jakýchkoliv dotazů, můžete kontaktovat náš zákaznický servis, který je tu pro Vás.

Sledujte nás také na

   

 

 

GoPay VISA Verified MasterCard SecureCode

VISA VISA Electron MasterCard MasterCard Electronic Maestro