Často kladené dotazy

Kdy dostanu zboží?

Veškeré nabízené zboží je skladem a expedujeme ho nejpozději druhý pracovní den od objednání. V případě objednávky v pracovní den do 12:00 hodin expedujeme tentýž den a zboží Vám bude doručeno následující pracovní den. V případě osobního odběru Vám po automatickém potvrzení objednávky přijde ještě jeden email s detailními informacemi. Stejně tak při rezervaci zboží na prodejně.

Je možné vyměnit zboží?

Pokud Vám nesedí zvolená velikost, rádi Vám ji vyměníme.

  1. vytvořte si prosím novou objednávku s Vaší požadovanou velikostí
  2. do poznámky nám napište, že se jedná o výměnu velikosti
  3. původní zboží nám v souladu s obchodními podmínkami zašlete (ne na dobírku) na adresu: 

TiP,s.r.o – eshop  

Jindrova 58/1389

155 00 Praha 13

Jakmile od Vás obdržíme vrácené zboží, odešleme Vám okamžitě Vaší novou objednávku.

Pokud nechcete čekat, napište nám do poznámky, že chcete odeslat novou objednávku na dobírku. My Vám po obdržení původní velikosti vrátíme peníze zpět na Váš bankovní účet, který uvedete.

Může se stát, že již velikost, která by Vám vyhovovala, v nabídce nemáme. V tomto případě nám sdělte bankovní účet, na který chcete zaslat peníze.

Jak vrátím zboží?

Pokud Vám zboží nevyhovuje, můžete nám ho do 30 dnů vrátit. Zboží musí být nenošené, nepoškozené, s neodtrženými původními visačkami a v neponičeném původním obalu.

Zboží stačí zaslat doporučeným balíkem (ne na dobírku) na naši adresu:

     TiP,s.r.o – eshop  

     Jindrova 58/1389

     155 00 Praha 13

Kolik stojí poštovné a poplatky?

Zboží zasíláme prostřednictvím České pošty nebo přepravní službou PPL.

Náklady na dopravu na adresu určení po ČR hradí prodávající.

Přejít na porovnání